Loading...
ΑΡΧΙΚΗ arrow Αυτοκίνητο arrow Mazda5 Facelift 2008
Mazda5 Facelift 2008 Εκτύπωση E-mail
05.02.08

Μετά από 3 χρόνια παρουσίας στην αγορά με συνολικά 275.000 μονάδες, η Mazda προχώρησε στην ανανέωση του Mazda5. Οι αλλαγές δεν είναι μόνο αισθητικής φύσεως αλλά περιλαμβάνουν αλλαγές και στα μηχανικά σύνολα. Εξωτερικά ξεχωρίζουν τα νέα εμπρός και πίσω φανάρια, καθώς και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τα πλαϊνά μαρσπιέ. Την επιθετική εμφάνιση συμπληρώνει η νέα κυψελωτή εμπρός μάσκα, που συναντάται στα περισσότερα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας.

Πηγή: www.drive.gr

 

Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στη μείωση του θορύβου στην καμπίνα των επιβατών, που διαθέτει νέα επένδυση στην οροφή, καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου αυξημένης ακαμψίας για ελαχιστοποίηση των κραδασμών. Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό που διαθέτει ελαφρώς ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, με μεγαλύτερη οθόνη πληροφοριών και νέο σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 7” και κάμερα οπισθοπορείας. Το ανανεωμένο Mazda5 διατηρεί το έξυπνο σύστημα διαρρύθμισης των θέσεων Karakuri, καθώς και τις ηλεκτρικές συρόμενες πίσω πόρτες.

Ο ανανεωμένος κινητήρας των 2 λίτρων έχει πλέον απόδοση 146 PS και 18,8 kgm ροπής, ενώ θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 5 σχέσεων. Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων (S-VT) και ο ηλεκτρονικός έλεγχος της πεταλούδας του γκαζιού έχουν ωφελήσει την απόδοση του κινητήρα καθώς και την κατανάλωση καυσίμου, που έχει μειωθεί κατά 0,3 lt σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Η πίσω ανάρτηση έχει δεχτεί μικρές αλλαγές, ώστε να διατηρεί τα χαρακτηριστικά λειτουργίας της κάτω από συνθήκες αυξημένου φορτίου, και τα εμπρός αμορτισέρ έχουν αναβαθμιστεί.

Στη διάθεσή μας είχαμε το Mazda5 με τον κινητήρα των 2 λίτρων με το νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στο δρόμο είναι άνετο και διαθέτει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες. Η κοντύτερη κλιμάκωση του νέου κιβωτίου έχει ωφελήσει τις επιταχύνσεις εν κινήσει και ο επιλογέας είναι αρκετά σαφής. Ωστόσο, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι αν και έχει το κατάλληλο βάρος, υστερεί κάπως σε αίσθηση, ενώ δε λείπουν και κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι στις υψηλές ταχύτητες.

Στη χώρα μας το ανανεωμένο Mazda5 θα διατίθεται με τους κινητήρες των 1,8 και 2,0 λίτρων, με την τιμή της βασικής έκδοσης (1.8) να ξεκινά από τα € 21.990. Στο βασικό εξοπλισμό μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: σύστημα ελέγχου ευστάθειας DSC με TCS, ABS με EBD, αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, πλευρικοί και οροφής, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέφτες, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα και ζάντες αλουμινίου 15”.



Διαδώστε το άρθρο . .

Digg!Del.icio.us!Google!StumbleUpon!Newsvine!Yahoo!
Σχόλια
Προσθήκη νέουΑναζήτηση
Μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια!

Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved.

< Προηγ.   Επόμ. >
Design by RocketTheme - Edit by ask4 Team - Hosting By www.mastery.gr