Loading...
ΑΡΧΙΚΗ arrow Διάφορα arrow Το απαραίτητο dress code στον χώρο εργασίας
Το απαραίτητο dress code στον χώρο εργασίας Εκτύπωση E-mail
13.02.08

. . Το απαραίτητο dress code στον χώρο εργασίας . .
Μην αφήνετε την εικόνα σας να σας προδίδει στον επαγγελματικό σας χώρο και «χρησιμοποιήστε» το ντύσιμό σας με τον κατάλληλο τρόπο.

Αρκετοί είναι αυτοί που έχουν ακούσει τις «ξενόφερτες» φράσεις «dress to success!» και «if you want a job like your bosses, dress like your boss!». Ας μην αναρωτιόμαστε για το κατά πόσο οι προηγούμενες φράσεις είναι σωστές, καθώς και για το ότι δεν θα έπρεπε να ασχολούμαστε τόσο με το «image» αλλά με την ουσία…
Παρακάτω ακολουθούν ορισμένες συμβουλές σχετικά με το «καθώς πρέπει» ντύσιμο στον χώρο εργασίας.

Α. Άνδρες
•Προτιμήστε τους πιο συντηρητικούς χρωματισμούς κοστουμιών, ιδίως μάλιστα αν πρόκειται να έχετε επαφή (εντός και εκτός της επιχείρησής σας) με επαγγελματίες υψηλά ιστάμενους στην ιεραρχία, καθώς και με άτομα μεγαλύτερης ηλικίας ή «νοοτροπίας». Ιδανικά χρώματα είναι το μαύρο, το γκρι σε όλες του τις αποχρώσεις και το σκούρο μπλε. Αυτά και μόνον αυτά. Αν μάλιστα είστε και σχετικά νέοι ηλικιακά, αυτά τα χρώματα θα σας προσθέσουν παραπάνω χρόνια, πράγμα που το χρειάζεστε.
•Ως μια πιο «σπορ» επιλογή μπορείτε εναλλακτικά να έχετε το καφέ κοστούμι και σε καμία περίπτωση λοιπές χρωματικές αποχρώσεις, όπως μοβ, λαμέ κ.λπ.
•Το μοναδικό χρώμα του πουκαμίσου που (ιδίως) οι μεγαλύτερες ηλικίες από τη δική σας θεωρούν ενδεδειγμένο είναι το άσπρο (επιπρόσθετο όφελος το ότι ταιριάζει με όλα τα προηγούμενα χρώματα κοστουμιών και με όλες τις γραβάτες σας, ενώ η φθορά του αργεί να φανεί). Επομένως καλό είναι να έχετε στην ντουλάπα σας μερικά καλά άσπρα πουκάμισα.
•Τα λίγα επιπλέον χρώματα υποκαμίσων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι το ανοικτό γαλάζιο και το ανοικτό γκρι. Καλό είναι να αποφεύγετε χρώματα όπως το μαύρο, πράσινο, σκούρο ροζ και γενικά τα έντονα χρώματα.
•Οι ρίγες θα σας προσθέσουν χρόνια. Προτιμήστε τις αν όντως το χρειάζεστε.
•Επιλέξτε γραβάτες που να δένουν με το χρώμα του κοστουμιού σας. Προτιμήστε τις μονόχρωμες ή, το πολύ, αυτές με δύο χρώματα. Αποφύγετε τα κάθε λογής σχέδια, καθώς και τα έντονα και πολλά χρώματα.
•Επενδύστε χρήματα σε καλά ζευγάρια παπούτσια και φροντίστε τα επιμελώς. Να τονίσουμε βέβαια ότι τα παπούτσια, η ζώνη και η τσάντα σας πρέπει να έχουν το ίδιο χρώμα.

Β. Γυναίκες

•Εν αντιθέσει με τους άντρες, έχετε τη δυνατότητα επιλογής πιο ευχάριστων και περισσότερων χρωματικών συνδυασμών. Προτιμήστε όμως τα παλ και όχι τα έντονα χρώματα, καθώς το να προκαλείτε δεν θα λειτουργήσει θετικά.
•Επιλέξτε τα ταγέρ (φούστα - μπλούζα ή παντελόνι - μπλούζα, πάντα στο ίδιο χρώμα). Σας προσθέτουν χρόνια και κύρος.
•Προσέξτε τις κοντές φούστες και τα έντονα ντεκολτέ. Απορροφούν και αποσπούν τη σκέψη των αρρένων συνομιλητών σας και με τίποτε δεν προάγουν την επαγγελματική σας εικόνα. Για την ακρίβεια, πετυχαίνουν το αντίθετο αποτέλεσμα, καθώς δείχνουν προσπάθεια επίτευξης στόχου με «πλάγια» μέσα…
•Τα στενά παντελόνια και η εκτεθειμένη κοιλιά, όσο και αν είναι «της μόδας», δεν ταιριάζουν σε μία επαγγελματία.
•Σύμφωνα με όσα παρουσίασε ο διεθνούς φήμης επικοινωνιολόγος Allan Pease στο συνέδριο που πραγματοποίησε η Καριέρα ΑΕ στις 5.10.2006 με τίτλο «Allan Pease on Body Language»: «Το μακιγιάζ δίνει έναν μεγαλύτερο τόνο αυτοπεποίθησης στην εικόνα μιας γυναίκας». Ωστόσο το μακιγιάζ σας θα πρέπει να είναι σε ήπιους τόνους και να αποφεύγετε τα έντονα και βραδινά χρώματα.

Γ. Και τα δύο φύλα
•Αφήστε τα jeans και τα αθλητικά παπούτσια για άλλες περιστάσεις και όχι για τον χώρο εργασίας σας, ακόμη και αν πολλοί συνάδελφοι τα επιλέγουν. Ας κάνετε και εδώ τη διαφορά…
•Αποφύγετε τα δυνατά αρώματα, καθώς θα ενοχλήσουν αρκετούς.
•Μην επιλέγετε πολλά, φανταχτερά και ακριβά κοσμήματα, καθώς και ακριβά ρούχα που αφήνουν διάχυτη μια αίσθηση επίδειξης εκ μέρους σας.
•Προσέξτε να διατηρείτε την αναπνοή σας δροσερή και φροντίστε καθημερινά την προσωπική σας υγιεινή.


Καλή επιτυχία!


Πηγή: www.myworld.gr

 



Διαδώστε το άρθρο . .

Digg!Del.icio.us!Google!StumbleUpon!Newsvine!Yahoo!
Σχόλια
Προσθήκη νέουΑναζήτηση
Μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια!

Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved.

< Προηγ.   Επόμ. >
Design by RocketTheme - Edit by ask4 Team - Hosting By www.mastery.gr