Loading...
ΑΡΧΙΚΗ arrow Ελλάδα - Κόσμος arrow Μελέτη για τα χρώματα και τις ανθρώπινες αντιδράσεις
Μελέτη για τα χρώματα και τις ανθρώπινες αντιδράσεις Εκτύπωση E-mail
07.02.09

Το κόκκινο χρώμα ευνοεί την προσοχή, ενώ το μπλε ευνοεί τη δημιουργικότητα, σύμφωνα με καναδική μελέτη που δημοσιεύεται από το αμερικανικό περιοδικό Science.

Το κόκκινο χρώμα ευνοεί την προσοχή, κυρίως στις εργασίες που έχουν σχέση με την μνήμη, ενώ το μπλε ευνοεί τη δημιουργικότητα, σύμφωνα με καναδική μελέτη που δημοσιεύεται την εβδομάδα αυτή στο διαδίκτυο από το αμερικανικό περιοδικό Science.

Τα συμπεράσματα μπορεί να έχουν χρησιμότητα στη διαφήμιση, τα φυλλάδια φαρμάκων, τη διακόσμηση γραφείων ή τις αίθουσες διδασκαλίας, εκτιμά η Ζιλιέτ Ζου που διδάσκει μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Μπρίτις Κολούμπια (UBC) στο δυτικό τμήμα του Καναδά.

Η Ζού έκανε την έρευνα αυτή με τον Ραβί Μέχτα, ένα φοιτητή που κάνει διδακτορικό, και συστήνει στους διαφημιστές για την πώληση πρωτοποριακών προϊόντων να χρησιμοποιούν το μπλε χρώμα, ενώ το κόκκινο θα κάνει τους καταναλωτές να δείξουν περισσότερη προσοχή στις διαφημίσεις διαφόρων προϊόντων.

Οι προηγούμενες μελέτες είχαν δώσει αντιφατικά αποτελέσματα σχετικά με την επιρροή των χρωμάτων στον εγκέφαλο διότι δεν συνδύαζαν τα χρώματα με συγκεκριμένες εργασίες.

Οι δυο ερευνητές έκαναν τις μελέτες σε δείγμα 600 φοιτητών που εργάζονταν σε υπολογιστές με κόκκινο, μπλέ ή λευκό φόντο στην οθόνη τους, και διαπίστωσαν ότι οι επιδόσεις διέφεραν σε σχέση με τα χρώματα και τις εργασίες.

 

Πηγή: news.ert.gr



Διαδώστε το άρθρο . .

Digg!Del.icio.us!Google!StumbleUpon!Newsvine!Yahoo!
Σχόλια
Προσθήκη νέουΑναζήτηση
Μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια!

Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved.

< Προηγ.   Επόμ. >
Design by RocketTheme - Edit by ask4 Team - Hosting By www.mastery.gr